7 Feb 2014

MenGemas



Assalam 1 Malaysia ^_^
sepatutnya nak update entry untuk 04 Februari selepas entry 03 Februari
tapi bila da start oncall dengan Dhew
teyos cancel nak update hihi


      04 Februari 2014 


hary ini seperti yang Dhew janjykan sebulan yang lalu
nak menGecat bilik honey
why sebulan ? sebab honey ta tahu pula Dhew pandai mengecat =p
kerna honey tunggu Achik Zul honey tolong cat kan bilik honey
tapi d sebabkan beliau sibuk
Dhew yang menawarkan diri hihihi

seharian mengecat, selepas Maghrib
honey belanje Dhew mcd
drivethru at Mcd Bangi
dan makan at Dataran Putrajaya - Port dedate hihi

tyme Dhew nak mengecat tuu asyik ler honey Dhew kene perli dengan mama honey
mama honey say "hai pengantin nak pindah rumah da ke ? angkut barang ini =D"
"hai pengantin cat bilik ke ?" ade lagy dua perlian tuu honey taa ingat
dan saudara honey pula fikir honey da nak bertunang
hihi InsyhAllah ade rezeki dan jodoh kami

 




seksi nya Dhew tyme buat kije hahaha ! opss
bye

5 Feb 2014

The Gardens Mall Mid valley



Assalam 1 Malaysia (=
hai selamat maLam ^___^
  semua da makan malam ? honey baru lepas makan hihi
okey honey nak update pada Isnin punya kisah



      03 Februari 2014


plan hary ini nak teman sahabat honey pergy Samsung Centre
at The Gardens Mall Mid Valley
sahabat honey si Azizah minta tolong at honey Dhew (=
kali ini keluar bawak adek bongsu honey

Dhew sampai rumah honey dalam tengah hari
pukul 1300pm honey Dhew pergy sekolah
nak pickup adek honey

pulang ke rumah honey
adek honey siap - siap dan kiteowg teyos pergy ke rumah sahabat honey
dekat selang brape jalan dary rumah honey
sesudai itu honey Dhew adek honey dan Azizah
teyos pergy Mid Valley

sampai MidValley dalam pukul 1445pm
mencari gak jalan keluar nak ke The Gardens haha
rajin sangat pergy sana kan
dary rumah honey nak ke MidValley dalam 15minit
tuu ta termasuk trafficjem =D

selesai urusan at Samsung Centre
kiteowg pergy lunch at Old Town dalam MidValley






gambar d atas adek bongsu honey
hihihi ayah mama honey say
"boleh ke kaka bawak adek ny ?"
hahaha boleh nya InsyhAllah
sebab adek honey ini hyperactive sangat

selesai makan kiteowg singgah MPH
adek honey nak beli buku
sekali adek honey buat hal ! =D
adoiii

teyos kiteowg balek 
hantar Azizah balek ke rumah 
honey Dhew ke PKNS Bangi
nak beli toys untuk adek honey hmm sekali dye buat hal lagy
honey Dhew pun balek

lepas Maghrib honey Dhew keluar lagy
pergy PKNS Bangi lagy 
sebab adek honey tu kirim mainan
haihhh budak ini saje j

selesai beli mainan
honey Dhew pergy makan
at Seksyen 7
dan honey terkejut la,
 rupanya kedai makan tuu kawan sekolah honey punya family
nama beliau Masitah hahaha
honey memang ta perasan beliau
hihi 
nanty honey review eh kalu honey pergy lagy
sebab hary tu ta sempat usha
just dapat tahu nama kedai Sri Perak 

1 Feb 2014

Chocolate & Kad



Assalam 1 Malaysia ^_^
hai - hai masih lagy mood cuty yee ?
ade yng balek kampung, ade yang holiday, shopping
pape un honey Dhew nak cakap 
"haty - haty d jalan raya. memandu dengan berhemah yee"

okey entry ini pasai 31 Januari 2014
tapi ta sempat nak update malam kelmarin hihi
eh lupa
Hai Februari ^_^

Kelmarin kira 31 Januari 
honey Dhew meet
sepatut plan nak jumpa Isnin 3 Februari
yela honey nak kasy Dhew rest dulu dalam 3 hary ini
ouh ya Dhew balek Khamis 30 Januari sebab ?
da start cuty mid term kali kedua
tapi d sebabkan TERwyndu hihi
tu jumpa kelmarin

plan suruh Dhew datang lepas sembahyang Jumaat
tapi kan honey Dhew ta tahu nak pergy dedate at mane ? =p
hahaha ta tahu la sejak akhir - akhir ini dary hujung last year lagy
nak dedate ta tahu na ke mana ?

so Dhew datang sebelah malam nya
siang tu sempat honey follow family honey pergy Rantau dan Nilai at Negeri Sembilan =D

sampai rumah honey pukul 2045pm
teyos honey mandy, siap - siap nak jumpa Dhew

Dhew sampai dalam pukul 2125pm
Dhew da jumpa family honey
honey Dhew borak - borak at lama rumah honey
tup - tup Dhew suruh honey pergy at kerte Dhew
amek barang dalam plastik

honey pun pergy la at kerte Dhew,
dan amek barang tersebut, 
da tu duduk at sebelah Dhew tanya apa benda isi nya ?
Dhew say buka laa =p
honey pun bukaaa
hmmmm ?? jeng - jeng 
dapat chocholate dan kad !
banyak nya ? hahaha
honey amek satu kad, honey nak baca, Dhew say
"haihh baca la nanty malam"
honey say
"ai kan da malam ny hihi"
Dhew "hiii saje j baca nanty malam shikit okey"
honey pun say okey

honey pun letak la bungkusan chocolate tuu at bilik honey
da tu teyos keluar dengan Dhew
pergy Uptown Jalan Reko
sebab honey nak makan
sengkuang calit

sampai j sana
hmmm kedai sengkuang calit tu ta buka pula haihh -_-
so makan steamboat yang RM1.50 tuuu
lepas tuu jalan - jalan at Uptown

sampai rumah honey pukul 0000
dedate at lama rumah honey sampai pukul 0100am hihi

ouhh yaa mesty kamu - kamu tertanya - tanya ?
kenapa Dhew kasy chocolate dengan kad ?
kisah nya tyme Dhew at Dungun,
honey merajuk ! =D
tuu bila jumpa konon nak pujuk ler tuu
Dhew pergy kasy chocolate dengan kad kira ucapan dalam kad itu
kesemua choclate ade 8biji ? mean 8kali honey merajuk !
hahaha